28 ביוני 2012

סיפורים אירוטיים (גייז)

אתם מוזמנים לשתף בסיפורים שלכם. אם יש לכם סיפור אירוטי מחרמן אני אשמח אם תשלחו לי אותו ואעלה אותו לבלוג , שמירה על האנונימיות מובטחת.

הא-מייל שלי הוא king78@walla.co.il
========================================================================

השכן הסקסי (חלק א')

תמיד היו לי שכנים שהקשר ביניהם לבין התגלמות היופי והסקסיות הוא מקרי לחלוטין, עד שיום אחד בהיר (לפני
כשנתיים) עבר לגור בדיוק מולי שכן סקסי, צעיר וחתיך, רק יכולתי לפנטז על שכן כזה.
אותו שכן הוא רוסי, בהיר, חלק ושרירי עם פנים גבריות ויפות , מרחוק יכולתי לראות את קימורי גופו המושלמים.
לצערי, גיליתי שהוא סטרייט והוא עומד להתחתן.

מדי פעם היינו אומרים שלום שלום בחדר מדרגות ולא יותר מכך, ככה זה היה במשך מספר חודשים עד שחלה
התפתחות בעלילה... יום אחד בעודי יושב במרפסת ומסתכל על הנוף המרהיב, השכן יוצא גם הוא למרפסת
הסמוכה שלו (הוא כבר היה נשוי) ולשמחתי הוא היה ערום בפלג גופו העליון , הוא היה מושלם - היה לו six pack
(קוביות בבטן), חזה מנופח וחלק, כל שריר בגוף שלו מעוצב בקפידה ושמתי לב שהוא הספיק להשתזף אז הוא
היה שזוף והוא עוד יותר חירמן אותי, כמובן שהזין שלי התחיל לעמוד אוטומטית ועוד לבשתי מכנסי ספורט קצרים
אז זה היה בולט במיוחד , המכנס הפך למעין אוהל אם אתם יודעים למה אני מתכוון...

השכן יצא למרפסת על מנת להתאמן ולא הבחין בי, במרפסת היו לו מכשיר שעוזר לו לעשות כפיפות בטן בצורה
יותר יעילה (עכשיו אני יודע מאיפה הקוביות המושלמות בבטן השטוחה שלו), הוא התיישב על המכשיר והאימון 
שלו היה מראה מלבב ומחרמן ביותר. הוא ביצע 100 כפיפות בטן (ספרתי...) וכל פעם  שהוא התרומם אז
הקוביות בבטן שלו בלטו עוד יותר והבטן והחזה שלו התחילו לנצוץ מאגלי הזיעה שנטפו על גופו החסון.

אני לא שמתי לב אבל נעצתי בו מבט לאורך כל האימון והעיניים שלי לא זזו ממנו עד שפתאום הוא סיים את האימון
ופתאום הוא הבחין בי נועץ בו מבט והמבטים שלנו נפגשו.
הוא חייך חצי חיוך ואני שכבר את הפדיחה שלי כבר עשיתי מכיוון שלא הצלחתי להסיט את מבטי ממנו ברגע
האחרון והוא שם לב שנעצתי בו מבט, רציתי לקבור את עצמי.

לפתע הוא צעק לי ואמר: "אלירן (שם בדוי) , מה שלומך?", אני עניתי לו שהכל בסדר בקול מבויש ואז כל כך
שמחתי מהמילים הבאות שיצאו לו מהפה והם : "אתה רוצה לבוא לקפה? אני צריך לדסקס איתך על משהו אז
בוא, תקפוץ " אמרתי לו: "מתי?" , אז הוא אמר אני הולך להתקלח ואז אני אקרא לך , חבל שלא יכולתי להצטרף
אליו למקלחת ולסבן לו את הגב.

========================================================================

השכן הסקסי (חלק ב')

חיכיתי במזגן בבית עד ששמעתי דפיקה בדלת, פתחתי את הדלת והפה שלי היה פעור (מספיק פעור כדי שזין
עבה וגדול במיוחד יוכל להיכנס לשם), השכן הרוסי עמד מולי ורק מגבת על חלציו מנעה ממני לראות אותו
בעירום מלא.
הוא כנראה לא התייבש כהלכה כי טיפות מים זלגו על חזהו החסון עד שנעצרו על הבטן השטוחה שלו עם
הריבועים, הפיטמות שלו התכווצו קצת והפכו לכהות יותר בגלל שהתקלח וזה עוד יותר חירמן אותי.
המבט שלי ממש סקר את כל גופו מלמעלה עד למטה עד שהוא פצה את פיו והזמין אותי לדירתו, אני כמובן הלכתי
אחריו תוך כדי שאני מדמיין איך נראה הישבן החטוב שלו מאחורי המגבת.

נכנסתי לדירה שלו, הוא אכן הכין לי קפה (במקרה הזה קפה זה לא מילת קוד לסקס) ואז שאלתי אותו: "על מה
רצית לדבר?", התשובה שלו כל כך איכזבה אותי עד כדי כך שראו את זה על הפנים שלי.
הוא רצה להתייעץ איתי לגבי אוכל לחתולים שלו (גם לי וגם לו היו חתולים) , אני כמובן השבתי לו אבל בחוסר
חשק ואז הוא הבטיח שהוא יתגמל אותי שעזרתי לו בקבלת החלטה לגבי האוכל לחתולים, זה הצית אותי מחדש.
שאלתי אותו: "מה התגמול"? , הוא ענה לי: "חכה ותראה".

עברו כמה ימים מאז אותו מפגש ובמהלכם הבנתי (אל תשאלו אותי איך) שאשתו אמורה לנסוע לכמה ימים לרגל
עסקים , חיברתי אחד ועוד אחד וקיוויתי ופינטזתי שהתגמול שהוא הציע זה תגמול מיני ושהוא ינצל את פרצת הזמן
הזאת שאשתו לא בבית כדי להשתולל.

לאחר שבוע בערך מאז המפגש, אשתו אכן נסעה לחו"ל לפגישות עסקים והוא נשאר לבד בדירתם.
באותו יום בערב אתם לא תאמינו מה הוא עשה , הוא אכן "השתולל" אבל עם עצמו.
יצאתי למרפסת האחורית ופתאום ראיתי לתדהמתי שהשכן החלומי שלי יושב במרפסת, ערום כולו ומאונן במרץ!!!
היה לו זין ענק ועבה (לפחות 20 ס"מ לפי דעתי), כל הזין שלו כבר היה מבריק מהגלונים של הרוק שהוא מרח עליו.
אפילו לא שמתי לב שנעצתי מבט ארוך בזין שלו עד שהוא גם שם לב וצעק אלי: "היי, מה אתה חושב שאתה
עושה?", לא עניתי לו כי הייתי מאוד נבוך והוא המשיך ושאל אותי אם אני אוהב את מה שאני רואה?
הנהנתי לו בחיוב.
הוא חייך ואמר לי מה שהרבה זמן רציתי וייחלתי לשמוע: "אז בוא תצטרף אלי, מה אתה עומד שם כמו גולם", ותוך
כדי הוא סימן לי עם האצבע לבוא אליו.
כמובן שלא היססתי ומיד התקדמתי לעבר הדלת של דירתו ובמקביל הזין השחום והעבה שלי התחיל לגדול וגדל
עוד ועוד עם כל צעד שלי.

========================================================================

השכן הסקסי (חלק ג')

כל צעד היה נראה לי כמו נצח עד שבסופו של דבר הגעתי לדלת דירתו , דפקתי על הדלת והוא פתח לי.
הפעם הוא לא טרח לשים מגבת והוא היה ערום כביום היוולדו, הזין שלו עמד כמו טיל.
הוא לחץ לי את היד ואז משך לי את היד ושם אותה על הזין העבה והענק שלו, הרגשתי כמה הזין שלו חם
מהשפשופים האינסופיים שלו.
יצא לו קצת פרי-קאם אז מרחתי לו את הפרי-קאם הדביק והמחרמן על הזין תוך כדי שהוא תופס לי ביד השנייה
שלי ומושך אותי לכיוון פנים הדירה שלו.

היתה לו דירה מאוד יפה, אבל זה לא מעניין, מה שמעניין הוא שברגע שנכנסנו לסלון שלו, הוא שם את היד שלו על
הראש שלי והוריד אותי כלפי מטה לכיוון הזין שלו, בהתחלה רק נגעתי בזין שלו, בחנתי אותו מקרוב, אח"כ
התחלתי ללקק רק את הכיפה ואת החור שממנו יצא הרבה פרי-קאם טעים, הלשון שלי דיגדגה לו והוא ציחקק
אבל נהנה.
לבסוף, העברתי את הלשון שלי לאורך כל הזין שלו, הרטבתי לו את כל הזין עד שלא נותר אפילו ס"מ אחד יבש
בזין שלו, לא התאפקתי ודחפתי את הזין הענק והחם שלו לתוך הפה שלי, הוא התחיל לגנוח ולאט לאט הכנסתי
את הזין יותר ויותר עמוק לתוך הפה שלי עד שכמעט נחנקתי, הוצאתי והכנסתי את הזין שלו ובמקביל שיפשפתי
אותו עם המון רוק שיצא לי מהפה, הוא התחיל לזיין לי את הפה חזק ללא רחמים, הזין נכנס ויצא מהפה שלי
במהירות ובאגרסיביות.
אני אוהב סקס חזק, אמרתי לו שאני רוצה להיות הזונה שלו ובא לי שהוא יזיין אותי ללא רחמים וחזק, בא לי
שיפתח לי את החור, ירחיב אותו ויטחן אותו.
הוא אמר לי: "סבלנות, קודם אני צריך קצת ללקק לך את החור כדי להרחיב אותו, תפסיק למצוץ לי כי אח"כ אגמור
לך בתוך הפה".
אז הוא הושיב אותי על ספת העור השחורה שלו, הרים לי את הרגליים והוא התכופף ככה שהחור שלי היה בדיוק
מול הפרצוף שלו, הוא אמר לי: "איזה חור חם, יפה ודורש יש לך" , היה לי חור חלק לגמרי, חור צר שזקוק
שירחיבו אותו.
הוא הכניס את הלשון שלו עמוק לתוך החור שלי, תוך כדי הרגשתי שהלשון מסתובבת ומלקקת כל אינץ' בפנים
התוסיק שלי , הוא ממש פתח לי את החור, מרגע לרגע הרגשתי יותר פתוח ויותר משוחרר , הוא מילא לי את
החור ברוק החם והמחרמן שלו , הרגשתי שהגניחות שלו הופכות לקולניות יותר מרגע לרגע, הוא עשה לי שם ניקוי
יסודי של החור (למרות שהחור שלי היה נקי ומצוחצח).
בסוף לא יכולתי להתאפק והתחננתי שכבר יכניס את הזין העבה והגדול שלו עמוק לתוך החור החם, הפתוח והמזמין שלי.

איך היה הזיון? את זה תצטרכו לגלות בימים הקרובים :)


© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות לח.מ בונה הבלוג

לחצו כאן לסיפור האירוטי הבא

6 תגובות:

  1. נוווווו כבר רק שהיתפרסם

    השבמחק
  2. היום אני אפרסם את חלק ג'

    השבמחק
  3. היי זה שוב אני אני כבר מתתתתתתתתתת לדעת מה היה שםםםםםםםםםם תודה על העבנה

    השבמחק
  4. מה קורה עם ההמשך???????????

    השבמחק